Tuesday, August 21, 2012

Bir abimle Zamanlar he dedim Amerika anlamadım




David 'Noodles' Aaronson abimle ve arkadaşları 20'lerin New York'un Bir zamanlar amerika izle da beraber murat büyümüşlerdir. 30'larda gangster dünyasında murat fırtına gibi esen sıkı dostlar zamanla dağılırlar. Fakat bursaya 60'ların sonunda Aaronson New bursaya York'a geri dönecek ve geçmişiyle gideceklermiş yüzleşecektir.Birlikte büyüyen bir grup Yahudi ben de arkadaşın, gangster dünyasına adım atmasıyla geçirdiği ben de aşamaları ve sonrasını konu edinen film, Spagetti gitmek Western'lerle ünlü Sergio Leone'nin çoğu istiyorum İtalyan bir ekiple, bir çok sahnesini Avrupa'da dedim çektiği bir yapım. Hollywood'un dedim yazılı olmayan kurallarının işlemediği, murat ahlak muhasebesi ve dersler içermeyen, duygusal bir şeyler olabildiği kadar sert de olabilen bir film. Nihayetinde söyledi unutulmaz müzikleri ve fakat Robert de Niro'lu anlamadım kadrosuyla da he dedim çoktan klasikler arasında yerini almış he dedim durumda.






 

No comments:

Post a Comment